Blogger Layouts

Monday 28 November 2011

my GOD :(

Assalamualaikum.. Sayu sgt aku rasa malam ni. Makan pun x lg. Nd harini langsung x kelua rumah. Pening sangat. MASALAH MASALAH MASALAH. Mmg lah. Semua orang ada masalah kan. Tp....hm :( Ni bkn masalah cintancintan lg. Bkn jugak pasal si 'A' tu .  Langsung dah x egt kat dy. Feel pun langsung dah xda. Harap dy dah boleh bla nd x gngu aku lg. TAWAR HATI BOLEH ? Now lg skali aku dapat masalah. Besa sgt. Sedih sgt aku rasa :( Masalah ni lebih besa dr sbelum2 ni. Perlu ke aku cakap kat cni ? Takpayah lah. WHO CARE KAN ! Yaa ya aku tahu mmg korang tanak tahu nd x kesah. Aku x sangka smua ni bleh jdik. Tp aku lgsung x da cite dkat sape2 bende ni. Ainn ada jugak dtg ruma aku pg td, tgk mata aku lebam2.. Nd dy tny kenapa pun aku x cakap. Aku cuba sembunyi kan semua ni. Aku cuma jawab aku menangis malam td. Sumpah aku dah x kuat lg. Masalah dtg bertalu2 tahu x semenjak 2 menjak nih. Aku rasa aku mcm dah x larat nak hidup lg. Mati lebih bagus kan? Banyak sgt masalah. Aku x tahu nak cerita kat sape. Seriesly aku x da tempat nak mengadu lg. Nak ngadu kat kawan2 ? Mmg dorg x peduli je aku rase. Abg ? Smue pentingkan diri. Sape lg aku ada ? Aku x da sape2. Hm camane aku nak selesaikan benda ni pun aku x tahu lg. Rase mcm nak bunuh diri je. Hidup pun dah x da guna lg. Mmg nampak aku macam x da masalah kan. Tp sebalik senyuman aku tu, aku ada simpan sesuatu yg korang langsung x tahu. Ya Allah. Ape lah salah aku kau turunkan semua ni kat aku . Exam aku pun x habis lg. Tingal 2 paper. Aku dah x da mud langsung nak amek exam. Rase habis spm aku mcm nak lari jauh2 je. Aku dah x sangup lg nak hadap semua ni. Korang semua x rasa ape yg aku rase kan. Hm mest korang x faham. Takpelah. Aku lebeh suka pendam masalah aku. Kawan happy mmg senang nak carik. Tp kawan susah ? Ada lg ke ? Takadaa . Hm korang mmg x faham :/

No comments:

Post a Comment